השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלת פסנתר בבאר שבע

פסנתר, לא משנה מאיזה סוג בדיוק, הוא כלי נגינה גדול ממדים. אי לכך, לא תמיד ניתן להעלות אותו לדירה חדשה דרך המעלית ויש צורך במנוף שיכניס את הפסנתר דרך פתח המרפסת. במידה ואתם עומדים לפני העברה של פסנתר, בצורה מקצועית וללא פגיעה, חפשו כאן, בטופ הובלות, הובלת פסנתר בבאר שבע.

כיצד מובילים פסנתר כנף בבאר שבע?

מוביל פסנתר בבאר שבע אמור לדעת לבצע העברה מקצועית של פסנתר כנף, שהוא הגדול ביותר מבין סוגי הפסנתרים. חשוב לציין, ישנם שני סוגים של פסנתרי כנף: בייבי (נחשב לפסנתר כנף קטן אולם, עדין מדובר בפסנתר גדול מאוד) וגרנד (פסנתר כנף גדול בהרבה מהבייבי).


פסנתרי כנף ניתן להוביל באחת משתי הדרכים הבאות: באמצעות מנוף היכול להניף את הפסנתר ולהרימו עד לדירה מבחוץ. הדרך השנייה, פרוק חלקים מסוימים של הפסנתר והובלתו באמצעות משאית. בדרך זו, ניתן להרים את הפסנתר לדירה באמצעות מעלית. מרבית בעלי הפסנתרים מבצעים הובלת פסנתר בבאר שבע עם מנוף, מכיוון שפירוק הפסנתר מורכב מאוד ועלול להסתיים בבעיות בפסנתר.  


הובלת פסנתר בבאר שבע כולל פסנתר כנף

מהו מחיר הובלת פסנתר בבאר שבע?

מחיר הובלת פסנתר בבאר שבע נקבע בהתאם לגודלו של הפסנתר ודרך ההובלה עליה הוחלט. הובלה של פסנתר רגיל (לא פסנתר כנף), תעלה לכם בין 500 ל- 1,000 ₪ אולם, הובלה של פסנתר כנף בגודל ממוצע,
 

תעלה לכם הרבה יותר, בין 1,000 ל- 1,500 ₪. במידה ותצטרכו הובלה באמצעות מנוף, תדרשו לשלם תוספת שתנוע בין 400 ל- 600 ₪.


ממחיר ממוצע להובלת פסנתר בבאר שבע

ממחיר ממוצע להובלת פסנתר בבאר שבע: 750 ₪

טווח מחיר גבוה 1000 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מוביל לפסנתר בבאר שבע?

הובלת פסנתר, בעיקר אם מדובר בפסנתר כנף, היא הובלה מורכבת ולכן, חשוב מאוד לוודא מספר דברים מול המוביל, בטרם תבצעו הזמנה שלו:

  • ביטוח הובלות משודרג – ביטוח הובלות מכסה על נזקים שנגרמים לתכולה המובלת. במקרה של פסנתר, ששוויו יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, אתם חייבים לוודא כילמוביל שלכם בבאר שבע יש את הביטוח המקיף ביותר שיכול לקבל מי שעוסק בהובלות.
     
  • ניסיון בהובלת פסנתרים – חשוב מאוד לאתר מוביל שיש לו ניסיון בהובלת פסנתרים מכל הסוגים והגדלים. הובלת פסנתרים דורשת מיומנות מיוחדת ולא כל מוביל יודע כיצד נכון להוביל פסנתר. למרות הגודל והמאסיביות של הפסנתרים, מדובר בכלי נגינה רגיש ביותר וחשוב מאוד לשמור עליו מכל משמר במהלך ההובלה.
     
  • חוות דעת והמלצות – אספו המלצות וחוות דעת מהרשתות החברתיות, אודות המוביל בו אתם מעוניינים. בנוסף, גלשו לאתר של המוביל וקראו גם שם המלצות שכתבו לקוחות קודמים. שוב נציין, הובלת פסנתרים דורשת מיומנות ייחודית, מקצוענות ואחריות רבה.
     

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

מספר טיפים אודות הובלת פסנתרים

  • עיטוף הפסנתר – על המוביל לעטוף את הפסנתר מכל הצדדים, באמצעות ניילון מיוחד ועבה. אופציה נוספת לעיטוף יעיל ומגן של הפסנתר יכולה להיות באמצעות שמיכות ישנות.
     
  • העמסת הפסנתר על המשאית – יש להעמיס את הפסנתר בזהירות רבה ולמקם אותו בתוך המשאית בצורה כזאת שהוא לא יוכל לזוז במהלך הנסיעה.
     
  • איסור הגרירה – אסור בתכלית האיסור לגרור את הפסנתר, הדבר עשוי לייצר פגיעה בחלקים פנימיים שלו, מה שיגרור תיקון יקר ומיותר.